Co znaczy kod P206F: Siłownik sterowania kolektorem dolotowym, bank 2 - napęd zamknięty. Usterka typu Układ napędowy w kategorii Usterka układu elektrycznego.
Błąd lub usterka (powód, przyczyna): Okablowanie, siłownik sterujący powietrza kolektorem dolotowym, ECM.
Kod błędu DTC (Diagnostic Trouble Code):
P206F
.
Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): 206f
.
Pomarańczowa kontrolka P206F sygnalizuje. Co zrobić gdy w samochodzie zaczęło się palić P206F. Po uruchomieniu auta zapaliło się P206F. Co znaczy X na pomarańczowo. Błąd P206F auto kod naprawy.
Odczytaj kod DTC P206F w samochodzie, żeby skorzystać z narzędzia diagnostycznego lub zasięgnąć porady specjalisty mechanika samochodowego. Jeśli widzisz kod usterki p206f na desce rozdzielczej samochodu, to znaczy Okablowanie, siłownik sterujący powietrza kolektorem dolotowym, ECM i skontaktuj się z mechanikiem lub wykwalifikowaną osobą od aut, która może pomóc w diagnoza P206F w aucie usunąć problem P206F samochodu.
- Co znaczy Positive Crankcase Ventilation Heater Control Circuit /Open:
- Porównanie intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed co znaczy.
- Krzyżówka Throttle/Fuel Inhibit - Circuit Low:
- Dlaczego Wiring short to ground intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed krzyżówka.
- Co to jest Brake Band Apply Solenoid Low Input Voltage (BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GMC, LINCOLN, MERCURY):
- Jak lepiej intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed co to jest.
- Słownik Cruise Control System, Vent Control -Circuit High:
- Kiedy Wiring short to positive, vent control solenoid intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed słownik.
- Czym jest Seatbelt Driver Pretensioner Circuit Failure:
- Od czego zależy intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed czym jest.