Co znaczy kod P206F: Siłownik sterowania kolektorem dolotowym, bank 2 - napęd zamknięty. Usterka typu Układ napędowy w kategorii Usterka układu elektrycznego.
Błąd lub usterka (powód, przyczyna): Okablowanie, siłownik sterujący powietrza kolektorem dolotowym, ECM.
Kod błędu DTC (Diagnostic Trouble Code):
P206F
.
Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): 206f
.
Pomarańczowa kontrolka P206F sygnalizuje. Co zrobić gdy w samochodzie zaczęło się palić P206F. Po uruchomieniu auta zapaliło się P206F. Co znaczy X na pomarańczowo. Błąd P206F auto kod naprawy.
Odczytaj kod DTC P206F w samochodzie, żeby skorzystać z narzędzia diagnostycznego lub zasięgnąć porady specjalisty mechanika samochodowego. Jeśli widzisz kod usterki p206f na desce rozdzielczej samochodu, to znaczy Okablowanie, siłownik sterujący powietrza kolektorem dolotowym, ECM i skontaktuj się z mechanikiem lub wykwalifikowaną osobą od aut, która może pomóc w diagnoza P206F w aucie usunąć problem P206F samochodu.
- Co znaczy Governor Pressure Sensor Too High Conditions (CHRYSLER, DODGE, JEEP) Control Module ROM (HYUNDAI):
- Porównanie intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed co znaczy.
- Krzyżówka Engine Coolant Bypass Valve Control Circuit Low:
- Dlaczego intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed krzyżówka.
- Co to jest Exhaust Gas Recirculation (EGR) Throttle B - Open Circuit:
- Jak lepiej Wiring, EGR throttle, ECM intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed co to jest.
- Słownik SCP (j1850) Invalid Or Missing Data For Primary Id:
- Kiedy intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed słownik.
- Czym jest Transmission Park Position Sensor/Switch &Quot;A&Quot;/&Quot;B&Quot; Correlation:
- Od czego zależy intake manifold air control actuator, bank 2 - actuator stuck closed czym jest.