Co to znaczy PAKIET BIUROWY: Zestaw programów, które można z powodzeniem stosować nie tylko w biurze, lecz i w komputerach działających w domach użytkowników. W skład pakietu biurowego zawsze wchodzi: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny i prawie zawsze scheduler, coraz częściej również program pocztowy, przeglądarka stron WWW i program do tworzenia baz danych. W najwyższym stopniu rozpowszechnionym pakietem biurowym jest Office wytwarzany poprzez Microsoft.
Czym jest pakiet biurowy znaczenie w Definicje komputer P .
- Co znaczy Plik Wykonywalny:
- Definicja Plik, który można uruchomić. Pliki wykonywalne mają rozszerzenia: .bat, .com albo .exe pakiet biurowy.
- Co znaczy Plik Dokumentu:
- Definicja Zobacz dokument pakiet biurowy.
- Co znaczy Post Office Protocol 3:
- Definicja Zobacz POP3 pakiet biurowy.
- Co znaczy Płyta Kompaktowa:
- Definicja średnicy 12 cm, na którym można zapisać cyfrową informację. Został zaprojektowany, by zmieścić nieco ponad 74 minuty muzyki jakości CD. Dane zapisane w spiralnej ścieżce, która zaczyna się w centrum pakiet biurowy.
- Co znaczy Patch:
- Definicja programu, gry albo mechanizmu operacyjnego, które likwiduje usterki i błędy przeoczone w momencie jego stworzenia. Patche to zazwyczaj niewielkich rozmiarów programy, które najczęściej można ściągnąć pakiet biurowy.