Co znaczy kod P0215: Elektromagnes/cewka odcięcia silnika - usterka. Usterka typu Układ napędowy w kategorii Usterka układ zasilania paliwem lub powietrzem.
Błąd lub usterka (powód, przyczyna): Okablowanie, elektrozawór wylotowy paliwa, ECM.
Kod błędu DTC (Diagnostic Trouble Code):
P0215
.
Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): 0215
.
Pomarańczowa kontrolka P0215 sygnalizuje. Co zrobić gdy w samochodzie zaczęło się palić P0215. Po uruchomieniu auta zapaliło się P0215. Co znaczy X na pomarańczowo. Błąd P0215 auto kod naprawy.
Odczytaj kod DTC P0215 w samochodzie, żeby skorzystać z narzędzia diagnostycznego lub zasięgnąć porady specjalisty mechanika samochodowego. Jeśli widzisz kod usterki p0215 na desce rozdzielczej samochodu, to znaczy Okablowanie, elektrozawór wylotowy paliwa, ECM i skontaktuj się z mechanikiem lub wykwalifikowaną osobą od aut, która może pomóc w diagnoza P0215 w aucie usunąć problem P0215 samochodu.
- Co znaczy Air/Fuel Ratio Sensor Circuit Range/Performance Malfunction Bank 2 Sensor 1 (Toyota, Lexus) Swirl Control Valve Control Solenoid Valve (Infiniti, Nissan) Lack Of HO2S21 Switch - Adaptive Fuel At Limit (Ford):
- Porównanie fuel shut -off solenoid -circuit malfunction co znaczy.
- Krzyżówka Driver Power Window Motor Circuit Failure:
- Dlaczego fuel shut -off solenoid -circuit malfunction krzyżówka.
- Co to jest Transmission Fluid Pressure (TFP) Sensor C -Circuit High:
- Jak lepiej Wiring, short to positive, TFP sensor, ECM/PCM/TCM fuel shut -off solenoid -circuit malfunction co to jest.
- Słownik SCP (j1850) Invalid Or Missing Data For Primary Id:
- Kiedy fuel shut -off solenoid -circuit malfunction słownik.
- Czym jest Particulate Trap, Bank 2 - Efficiency Below Threshold:
- Od czego zależy Particulate trap fuel shut -off solenoid -circuit malfunction czym jest.
Witam. Taki kod błędu pokazał komputer. Problem dotyczy rozruchu silnika. Gdy auto jest po nocy nie daje się uruchomić. Pacjent to Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDI z 2016 r. T9. Jedyny sposób na uruchomienie to włączenie zapłonu, zwolnienie ręcznego, wbicie np 4 biegu i pchnięcie go tak aby stawił opór. Wtedy normalnie wciskam sprzęgło i auto odpala. Gdy jest ciepły nie ma problemu. Może ma ktoś jakiś pomysł ? Dodam że akumulator nowy i zaadoptowany.