błędu p1289 co to jest
Kod usterki P1289 w samochodzie. Co znaczy AUDI, VOLKSWAGEN) Elektromagnes przełączający dla.
Znaczenie błędu p1289 definicja.

Czy przydatne?

Kod P1289

Co znaczy kod P1289: (AUDI, VOLKSWAGEN) Elektromagnes przełączający dla zaworów wtryskowych wspomaganych powietrzem Bank 2 Sygnał obwodu sterującego Wysokie (BMW, MINI) ustawienie układu zaworu regulacyjnego (CHRYSLER, DODGE) Zawór wysokiego ciśnienia (ACURA, HONDA) Czujnik temperatury głowicy cylindra większy niż zakres autotestu (FORD, LINCOLN, MAZDA, MERCURY) Czujnik proporcjonalności paliwa powietrznego 1 obwód niskiej odpowiedzi Bank 2 (INFINITI, NISSAN). Usterka typu Układ napędowy w kategorii Usterka układ zasilania paliwem lub powietrzem.

Kod błędu DTC (Diagnostic Trouble Code): P1289. Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): 1289.
Pomarańczowa kontrolka P1289 sygnalizuje. Co zrobić gdy w samochodzie zaczęło się palić P1289. Po uruchomieniu auta zapaliło się P1289. Co znaczy X na pomarańczowo. Błąd P1289 auto kod naprawy.

Odczytaj kod DTC P1289 w samochodzie, żeby skorzystać z narzędzia diagnostycznego lub zasięgnąć porady specjalisty mechanika samochodowego. Jeśli widzisz kod usterki p1289 na desce rozdzielczej samochodu, to znaczy i skontaktuj się z mechanikiem lub wykwalifikowaną osobą od aut, która może pomóc w diagnoza P1289 w aucie usunąć problem P1289 samochodu.
Co znaczy SCP (j1850) Invalid Or Missing Data For Primary Id:
Porównanie engine oil pressure sensor stuck high (acura, honda) turbocharger bypass valve short to ground (audi, volkswagen) switching solenoid for air assisted injection valves bank 2 control circuit signal high (bmw, mini) manifold tune valve circuit condition (chrysler, dodge) cylinder head temperature sensor signal greater than self-test range (ford, lincoln, mazda, mercury) air fuel ratio sensor 1 circuit slow response bank 2 (infiniti, nissan) co znaczy.
Krzyżówka Transmission Fluid Pressure (TFP) Solenoid -Stuck On:
Dlaczego Wiring, TFP solenoid engine oil pressure sensor stuck high (acura, honda) turbocharger bypass valve short to ground (audi, volkswagen) switching solenoid for air assisted injection valves bank 2 control circuit signal high (bmw, mini) manifold tune valve circuit condition (chrysler, dodge) cylinder head temperature sensor signal greater than self-test range (ford, lincoln, mazda, mercury) air fuel ratio sensor 1 circuit slow response bank 2 (infiniti, nissan) krzyżówka.
Co to jest Servo Motor Potentiometer Coolair Circuit Open:
Jak lepiej engine oil pressure sensor stuck high (acura, honda) turbocharger bypass valve short to ground (audi, volkswagen) switching solenoid for air assisted injection valves bank 2 control circuit signal high (bmw, mini) manifold tune valve circuit condition (chrysler, dodge) cylinder head temperature sensor signal greater than self-test range (ford, lincoln, mazda, mercury) air fuel ratio sensor 1 circuit slow response bank 2 (infiniti, nissan) co to jest.
Słownik Rocker Arm Actuator Position Sensor B, Bank 1 - Circuit Malfunction:
Kiedy Wiring, rocker arm actuator position sensor, ECM engine oil pressure sensor stuck high (acura, honda) turbocharger bypass valve short to ground (audi, volkswagen) switching solenoid for air assisted injection valves bank 2 control circuit signal high (bmw, mini) manifold tune valve circuit condition (chrysler, dodge) cylinder head temperature sensor signal greater than self-test range (ford, lincoln, mazda, mercury) air fuel ratio sensor 1 circuit slow response bank 2 (infiniti, nissan) słownik.
Czym jest Sensor Reference Voltage &Quot;D&Quot; Circuit High:
Od czego zależy engine oil pressure sensor stuck high (acura, honda) turbocharger bypass valve short to ground (audi, volkswagen) switching solenoid for air assisted injection valves bank 2 control circuit signal high (bmw, mini) manifold tune valve circuit condition (chrysler, dodge) cylinder head temperature sensor signal greater than self-test range (ford, lincoln, mazda, mercury) air fuel ratio sensor 1 circuit slow response bank 2 (infiniti, nissan) czym jest.
Dodaj opinię, zapytaj mechanika:
Komentarze 0
  • Zostań pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis.
  • Dodano:
  • Autor: